Hm.. Modell? Nja inte direkt!

Som jag sagt förut, så är det så att en modell agentur vill att min halv syster ska vara med, alltså bebisen menar jag då. Och vi skickade in massa bilder på henne för de ville ha fler, lite nyare bilder. Så pappas flickvän skickade in massa bilder, tydligen en bild som jag är med på också.. Så de frågade om jag ville ha komma dit så att de fick se mig i verkligheten för de ville typ att jag skulle jobba för dom, som deras modell.. Vet inte riktigt hur det gick till men de borde kanske veta att jag är galet kort, är ju bara 153 cm! Föresten, borde jag nämnt att det ligger i Thailand? 



Kommentarer
Postat av: ihoihgb

fett nice ;) klar du e modell material :D

2011-01-26 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0