hon kom, hon såg, hon grät!

Min lillasyster Jasmin kröp just in i mitt rum, och gissa vad? Hon såg mig och började gråta. Förvånad? Nej inte direkt. Jag har en stark känsla av att jag och Jasmin aldrig kommer ha en riktigt bra relation till varandra. Jag har varit här i en timme och jag börjar redan bli sjukt irriterad på hur mycket hon skriker :/ Jag passar helt enkelt inte ihop med bebisar, föredrar småbarn.. De är roligare så jag får se till att jag är med henne senare, alltså om nåt år eller så ;) 

En fråga; Vad tycker du om bebisar? :) ♥

Kommentarer
Postat av: kjjöjlkn

kul me barn, om man e förälder vill säga :D

2011-01-23 @ 00:04:26
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag tjänade

ca 90 spänn på en timme dessutom!:)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!

2011-01-23 @ 02:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0