Inatt & idag

Har varit med Malin hela dagen sen igår kväll så därför har jag inte suttit vid datorn vilket lett till att jag inte haft någon uppdatering. Men i går kväll vart jag typ tvingad utav min storebror att vara med på poker för de hade för lite spelare, jag åkte självklart ut först då haha. Sen kom Malin och vi kollade på Twilight sen kollade vi på New Moon som är tvåan av the Twilight saga, haha Malin typ sov då..

Sen var jag och Malin och min storebror och hans kompis uppe till typ 6 på morgonen och bara var väldigt sega o kollade på tv, inte för att det fanns någon vettigt att kolla på då men ändå.. Sen på morgonen drog jag och Malin till ishallarna i Gränby, Uppsala. Vi kollade på någon konståkningstävling, eller flera kanske.. Vi var där i typ två timmar och nu är jag hemma i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0