Jag just nu, typ.

Är hemma nu, kom hem för en kvart sen typ. Idag under idrotten hade vi typ hinderbana och sen var jag i gymmet en stund haha typ tio minuter men jaja bättre än ingenting. Sen hade vi samhällskunskap och vi satt i bilioteket och så slutade jag efter det. Börjar föresten få lite ont i låren.. Typ halvt om halvt träningsvärk kanske.. Ogillart, fast det är väl bra att se att träningen gjort någon skillnad, däremot tråkigt att jag glömde att stretcha.

Ikväll kanske jag träffar Malin men vi får se hur det blir, vi brukar inte alltid träffas när vi säger att vi ska. Haha kanske beror på att vi säger att vi ska träffas nästan hela tiden så ;p Men min storebror kanske ska spela poker med sina polare ikväll, de kanske jag kan haka på ;) Hahah fast det dåliga är ju att jag totalt suger! Och då förlorar jag ju pengar på det :( Blä slöseri med pengar alltså! Men fatta stolt jag skulle bli om jag vann då?! I och för sig är det nog mer ett önsketänkande än realistiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0