känns duktigt

Klockan är snart nio och jag har inte ens börjat plugga, kul att jag har uppsatser och sånt som ska in då, två böcker att läsa och så ligger jag efter i matten. Allt till nästa vecka, kuuul liksom.. Eller kanske inte, är inte riktigt den typen som gillar plugg. Det suger, hur underbart hade det inte varit om man älskade läxor och sånt? 

Men aja idag har jag ändrat lite i bloggen, sånt som bakgrunden, text stilarna i rubriken, inläggen och tiden inläggen publiceras. Fast just nu undrar jag om min dator är konstig och inte ser att jag ändrat eller om jag glömde trycka på spara.. Skulle inte förvåna mig om jag glömde det.. Fan alltså! Får i så fall börja om från början nu då! Men jaja det borde inte ta allt för lång tid.. Hoppas jag.

Men ha en bra dag i alla fall, jag ska försöka få igång pluggandet nu! Wish me luch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0