lång dag

Godmorgon! Idag är min längsta skoldag, usch så jobbigt men jag får väl stå ut med det ändå. Faktiskt ända dagen utan sovmorgon, haha har egentligen ett ganska nice schema men jobbigt på onsdagar då man måste upp halv 7! Speciellt efter loven och med tanke på att jag inte somnar förens kl 03.00 varje natt för jag typ vände dygnet helt!

Men igår var jag i alla fall duktig, enligt mig assa! Jag gick faktiskt ut och joggade, haha i typ 5 minuter eller nåt men det var nog mer än en kilometer i alla fall! Faktiskt duktigt för att vara mig, är typ världens lataste människa men ska försöka få igång träningen nu då och springa lite längre varje gång, dessutom behöver jag verkligen bättre kondition! Men Beach 2011 here i come ;) hihi


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-01-12 @ 13:04:32
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0