lördag, en sak jag ångrar

Det finns mycket jag ångrar, däremot går inte det mesta att skriva ut här, alltså jag menar det är ju trots allt internet! Men jag ångrar mycket jag gjorde 2010. Alltså det är ju inte värsta grejen men liksom jag bara ångrar det, känns lite dåligt när jag tänker på mycket jag gjort.

Men något jag ångrar som jag faktiskt kan skriva ut här, är typ att jag ibland när jag blir för galet uttråkad så kan jag typ halvt driva med folk. Känns lite dumt då men liksom det är ju ändå kul.. Och jag ångrar också varenda bråk jag någonsin haft, det är så ovärt att bråka egentligen. Istället än att bråka och snacka skit tycker jag faktiskt att man kan gå därifrån och bara strunta i att lyssna och bry sig. Så jag ångrar att jag lagt mig i bråk och att jag har bråkat även allt skitsnack osv.. Finns föresten mycket annat jag också ångrar men det skulle bli en bra lång lista om jag skrev allt så det här får duga ;)
Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min största kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 - Vad är kärlek.
Dag 6 - Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick. 
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer
Postat av: milletorp

jeg angrer også på mye!

2011-01-08 @ 23:36:27
URL: http://milletorp.blogg.no
Postat av: wilmaa

fin blogg :)

kika gärna in min, fats har inte mycket inlägg för jag har precis fått börjat om, för någon tog bort min förra blogg som det gick väldigt bra för! :(

men det är bara att lyfta på hakan och fortsätta :)



all kärlek till dej som kollar/följer/komenterar min blogg<3

2011-01-08 @ 23:59:46
URL: http://bunnyy.blogg.se/
Postat av: ghufran

Hejsan !

- Delta gärna i min blogg-tävling. Du förlorar inget på det, men du vinner på det. Vinner du så kommer jag länka dig i stort sätt i 1 vecka & Och jag kommer även skriva lite då & då om dig.. Skriv bara '' jag är med '' så vet jag det. Skulle vara roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0