Malin kommer hit & min syster ska vara modell

Malin kommer hit snart! Kul de då :D Vi kommer säkert sitta och tjocka chips till någon film eller så, Haha gott ;) Hon är på väg hit nu, undra om hon hittar hit.. Hon har aldrig varit här, är hos min pappa nu alltså ;p  Haha skulle ändå vara lite kul om hon typ åker lite fel, smart som hon är får hon skjuts.. Enklare att säga vilken hållplats hon ska av på när man åker buss :p

Juste, pappa ville också att jag skulle ta en bild på min halvsyster Jasmin. Tydligen är det många fler än bara vi som tycker hon är galet söt. Så de vill att hon ska vara modell typ, nu när hon lärt sig sitta och allt, haha så liten. Nu gråter hon igen.. Åh usch blä.. Men i alla fall jag visar sen bilderna, som jag inte tagit än alltså ;) Alltså hon ska inte bara vara modell för mina bilder utan för en modell agentur vill ha henne ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/onsdag-dagens-blogg.html#comment

2011-01-05 @ 10:29:40
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0