Natten

Vaknade typ kl ett idag, med Malin brevid mig som ligger och smsar. Vi vaknade tydligen så sent att min brorsa redan hunnit ta hit en kompis, så varken jag eller Malin ville lämna mitt rum, jag menar vi var ju nyvakna och allt. Så vi typ tog på lite smink och parfym och sånt innan vi bara skulle någon meter ur rummet för att äta frukost. Nu har hon åkt hem och jag har nyss varit ute och hämtat kläderna från tvättstugan. Hon skulle typ hem och kolla på konståknings sm och ha en riktig städdag. Visst låter det kul?

Men igår kväll och i natt så kollade vi först på eclipse sen kollade vi bara på tv med min brorsa och hans kompis efter att de hade spelat poker. Vi gick och la oss någon gång runt 4 tiden i natt och jag har väl vaknat upp flera gånger under natten. Det var ju verkligen underbart att få vakna upp och höra hur Malin snarkar, haha tur nog så somnade jag om igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0