No shopping!

Ska iväg till skolan och ha matte snart, sen blir det engelska och svenska. Under svenska lektionen ska vi antagligen prata om boken jag läste igår, kort kjol alltså. Sen efter skolan blir det nog raka vägen hem och jadu.. plugga?! Visst låter det lockande? Typ något att längta efter ;) Haha okej kanske inte, men har fortfarande massa saker att göra så något bättre får jag nog inte göra. 

Juste, jag och Malin har en deal att vi inte ska shoppa under en hel månad, wiho? Haha nej men lycka till, till oss! Undrar om någon av oss verkligen klarar det, men det skulle ju vara ganska värt om man lyckades spara ihop pengarna! Ja menar hur mycket shoppar inte vi för på en månad? Jadu brukar ligga runt 2000 - 3000 antar jag, men räknar man in buss och mat och allt det där, skulle det inte förvåna mig om man kanske borde lägga till en tusenlapp där. Med tanke på att vi ibland åker buss för 100 kr bara för en helg så ja det blir lite mycket sammanlagt.. Haha nej men seriöst vi ska inte shoppa! ;)

En glad osminkad Sofia åt glass igår! Åh nu vart jag nästan lite glass sugen :/

Kommentarer
Postat av: MLI

Glass <3

Allt bra med dig? :)



XOXO

2011-01-25 @ 10:02:07
URL: http://lovelimli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0