NU ska jag plugga hehe(a)

Gick inte så bra med att dra igång pluggandet direkt när jag kom hem så som jag hade tänkt mig.. Haha nu ska jag nog börja, eller ja så fort jag skriver klart! Haha jag kan ju alltid hoppas att jag drar ingång med att plugga nu! Har egentligen ganska mycket att göra, men nu ska jag nog inte tjata om att plugga.. För det är nog nästan lika tråkigt att läsa om som att faktiskt göra.. 

Imorgon har jag i alla fall sov morgon som vanligt, hehe skönt :) Men skriver mer om det imorgon tror jag.. Får se vad jag gör imorgon också, är som vanligt dålig på att planera något med tanke på att jag är dålig på att göra det jag faktiskt planerar. Men ska försöka ta mig ifrån datorn nu, har suttit hela dagen och kollat på tv men nu ska min storebror kolla på fotboll så då kan jag lika gärna lämna tillbaka hans dator också. Han kanske saknar den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0