ett tredje ögonblick

Första gången jag bytte klass, haha tyckte det var jätte läskigt att jag skulle komma till en ny skola där jag inte kände någon och där alla redan börjat lärt känna varandra. Bytte klass för första gången, då det inte var så att man behövde byta klass för att man blivit för gammal för sin tidigare skola, när jag gick i sjuan. Alla typ kollade på mig, och en del var typ jätte sociala och pratglada medans en del inte ens bryr eller märker att det har kommit en ny person dit. Tyckte den klassen var helt weird då haha, i och för sig tycker jag fortfarande att den klassen var det men sen vart den ju inte så läskig. Efter ett par dagar var det i alla fall lättare, en del var lite jobbiga med tanke på hur mycket de frågande och sånt haha men det var bra att de var sociala och så.

Nu när jag bytt klass många gånger i gymnasiet så har det varit helt olika, en del klasser jätte sociala och snälla medans en del klasser inte alls brytt sig och då har det bara varit jobbigt att vara där, svårt att komma in i klassen om ingen pratar med en. Skönare när alla försöker, tycker i alla fall att några ska försöka för att man ska kunna känna sig minst lite välkommen dit.  

Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – Min största kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar. 
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 - Vad är kärlek.
Dag 6 - Min dag. 
Dag 7 – Min bästa vän. 
Dag 8 – Ett ögonblick. 
Dag 9 – Min tro. 
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. 
Dag 11 – Mina syskon. 
Dag 12 – I min handväska. 
Dag 13 – Den här veckan. 
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag. 
Dag 15 – Mina drömmar. 
Dag 16 – Min första kyss. 
Dag 17 – Mitt favoritminne. 
Dag 18 – Min favoritfödelsedag. 
Dag 19 – Detta ångrar jag. 
Dag 20 – Den här månaden. 
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig. 
Dag 23 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 24 – Det här får mig att gråta. 
Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor. 
Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag. 
Dag 29 – Mina ambitioner. 
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Viola Söderberg

Sv: jag har lagt till dig nu :)

2011-01-19 @ 20:45:32
URL: http://violasplace.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Nu alla tävla om att bli "veckans blogg".

Komentera inlägget "Ny kategori" Och berätta om dig

och din blogg.

http://mschonberg.blogg.se/2011/january/ny-kategori.html



Ha det så bra!

2011-01-19 @ 20:53:25
URL: http://mschonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0