ovärt att gå i klack?

Godmorgon! Om ungefär 20 minuter ska jag gå iväg till bussen då jag ska till skolan och ha matte och två lektioner till.. Idag är en hyfsat kort dag, slutar 14.20 så är bara i skolan i 4 timmar och 10 minuter. Tänkte försöka gå i klackar idag, tror jag, tvekar lite där. Det är 14 minusgrader här och jag har min vinter jacka hemma hos mamma och just nu är jag hos pappa, hm om jag fryser sjukt mycket lär jag nog inte gå så bra i klackarna.. Alltså det är 14 cm utan kilklack, och ja det var ett tag sen jag gick i dem haha de är ganska mycket för stora för mig också. Har nog tre par strumpor och en sula för att kunna ha den. Jo jag har alltså väldigt små fötter men det visste jag ju redan så. Någon som vet om det är halt ute idag (i Uppsala alltså)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0