ska ha prov, wish me luck

Godmorgon! Blev föresten inget stan igår, gjorde faktiskt ingenting igår därför det inte riktigt blev mycket till bloggande. Hade inget vettigt att skriva, och inte heller någon dagens outfit för de ser inte så bra ut när men bara har mjukisbyxor på sig och någon lagom ful tjocktröja haha. Men vart lite halvt tvungen till att plugga lite igår kväll i alla fall, har inte gjort det på länge. Fick för typ två månader sen veta att vi skulle ha engelska prov idag men gjorde ingenting då. Så fick göra klart hela häftet som var på typ 11 sidor och sen fick jag läsa igenom alla andra papper vi fått.

Snart ska jag till skolan och ha prov och massa andra lektion. Idag är min längsta dag vilket är lite tråkigt. Eller faktiskt jätte tråkigt och jobbigt. Haha egentligen är den bara från halv 9 till klockan tre. Vet däremot inte vad jag gör efter skolan, antagligen borde jag väl hem och plugga till andra prov och göra massa läxor men det brukar jag för lat för. Men aja ha en bra dag! Ska springa iväg till bussen nu! Pusshej


Kommentarer
Postat av: Viola Söderberg

Oj, vilken söt blogg du har! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-19 @ 13:37:50
URL: http://violasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0