Ska se top model nu!

Har varit ute och sprunigt nu, eller ja egentligen var det för några timmar sen. Sprang samma runda som vanligt, och konstigt nog vart jag helt död av att springa. Men aja, är lite stolt över att jag lyckats få upp min lata rumpa från soffan så många gånger som jag gjort senaste veckan eller veckorna. Men nu ska jag kolla på två avsnitt av top model som visas på tvn snart! 

Men imorgon verkar det som det blir sovmorgon trots allt, egentligen skulle jag börja ha musik på tisdags morgonen men läraren som ska fixa så att vi kommer in i musik gruppen men hon har varit lite seg på att svara så blir skönt med sovmorgon som vanligt då, de tråkiga är fortfarande att man ska ha den där långa rasten men annars är väl tisdagarna helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0