ska till pappa

Är hemma från stan och har käkat nu, ska snart åka hem till pappa så ska packa väskan snart. Köpte inget på stan idag, ville egentligen köpa massa saker men antingen var det fel storlek, färg eller så var det för dyrt. Usch hatar när sånt händer men det är ju bra att jag fortfarande har en del pengar kvar i plånboken. Malin däremot, som inte ens ville på stan, hon köpte massa saker, mest linnen men ändå.

Ska ju snart till pappa i alla fall, hoppas bebisen, alltså min halvsyster har ändrat till svensk tid nu, dagen innan julafton kom hon ju hem från Thailand. Blir jobbigt om hon gör som julnatten och skriker till tio på morgonen. Och jag hoppas också att hon slutar gråta varje gång hon ser mig :o Jag ser väl inte så läskig ut? Men hon har inte riktigt vant sig vid att jag är där så jag är väl läskig eller något sånt.. Skulle vara lite kul om man visste hur bebisar tänker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0