stan

Godmorgon!
Ska in till stan nu och träffa Malin, ska väl se om jag hittar något o köpa. Vill fortfarande ha en ny jacka, gärna en skinnjacka som är fodrad! Men de finns tyvärr inte så många att välja mellan, Malin har en av de två jackorna jag hittat i stan. Och jag vill helst inte gå med likadan jacka, speciellt inte då vi träffas så ofta och redan har massa likadana kläder. Kommer ju se ut som vi härmar varandra om vi fortsätter köpa likadant! Haha fint ;P

Men i alla fall ska snart dra iväg till bussen, Kommer nog hem typ senast runt 5-6 tiden. Malin har träning som vanligt, så trist att hon tränar typ varje dag! Jag får nog ta o börja träna lite snart, sitter bara hemma och är uttråkad hela dagarna känns det som! Och dessvärre så äter jag alltid när jag får tråkigt, haha inte bra det där!  

Bild på mig och Malin, togs nån gång under jullovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0