Tidsinställt

Är antagligen på tåget på väg till Stockholm nu, Vart tvungen att komma upp 
ur sängen redan kl 8 imorse! Så därför blev det inget morgon inlägg på samma 
sätt, eller okej jag vet inte, skrev (skriver) inlägget nu på kvällen haha för
kommer antagligen inte orka sitta vid datorn den tiden på morgonen, eller så
hinner jag helt enkelt inte. Måste ju klä på mig, äta och fixa mig, och den här
tiden lär jag ha gått omkring som en zombie, seriöst jag sover gärna i ett dygn
men efter 6-7 timmar under ett lov lär jag vara ganska död. Men förhoppningsvis
funkar det hyfsat bra ändå. Aja jag sitter i alla fall på tåget med Malin nu. 
Undrar lite om vi åker dit själv eller om någon annan också är med, för som 
sagt så skrivs ju det här på kvällen så jag är ju lite osäker, men när det här blir
läst av någon så vet jag ju haha. Helt weird inlägg, jo jag vet! Men vi ska vandra
omkring i Stockholm och typ shoppa, hehe om vi hittar något då alltså. Eller 
ibland köper man ju ändå saker men alltså ska inte slösa överdrivet med pengar 
tror jag :) Haha men ha en bra dag, för det tänkte jag ha ;) hihi puss hej!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe :) Kika in om du vann ! Annars kan du anmäla dig till den nya tävlingen på länken här under :*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-01-07 @ 13:49:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0