joggade nyss

Har precis duschat och badat för andra gången idag, var duktig nog och gick ut och sprang för typ en och tjugo minuter sen. Sprang (joggade) bara i en kvart men ändå, bättre än ingenting :) Gjorde några situps också, la ut en facebook status för några dagar sen där jag skulle göra en situps för varje person som gillade varje dag fram till sommarlovet. Ops tänk om man får magrutor nu då? Det var i alla fall 29 styckna som gillade så nu är det väl bara o göra som man typ lovat ;)

Nu ska jag nog fixa mig lite, fast vet inte riktigt, Malin kommer hit om en halv timme typ. Men vi ska nog ändå inte ut så då kan jag väl lika gärna vara osminkad och ofixad :p men vi får ta o se hur det blir ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0