Tummen upp!

Har läst 30 sidor till i boken Kort kjol, nu har jag ändrat mig lite om boken, det händer saker i boken nu. Nu kan jag faktiskt säga att boken är ganska bra, haha började nästan gråta av att läsa den! Förstår inte att man kan känna så av en bok men jo nu blev så det så, tycker så synd om flickan i boken :/ Boken handlar om våldtäkt och det är så hemskt att sånt här faktiskt händer! Man borde inte kunna vara riktigt frisk om man våldtar någon, man borde ha en hjärna och inse att det är fel. Det är i alla fall vad jag tycker, och jag gissar på att ganska många håller med mig.. Men i alla fall för att komma till saken mer; Kort kjol får numera ett tummen upp, seg först sen är den ganska bra :) Men som sagt har inte läst hela, inte ens halva men är inne på vad jag tror är typ femte kapitlet! 


Kommentarer
Postat av: Mahshid

du har skrivit att den får tummen upp, men alltså, skulle du rekomendera boken? För jag funderar på att läsa den! heh..=)

2011-01-25 @ 21:20:17
URL: http://mahshidsamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0