King kong

Just nu ligger jag i soffan framför tv;n och kollar på King kong som visas på 3an. Myser med pepparkakor och julmust men nu är det reklam så jag tänkte passa på att blogga under tiden. Föresten så visste jag inte att det var dinosaurier med i king kong :O Seriöst, trodde jag sett filmen förut men det kanske finns flera? Eller har jag helt missat något :/ 



Aja filmen slutar kl 6 och då ska jag väl äta igen sen får jag hoppa in i duschen, tror det blir en hemma dag idag annars får jag väl se till att hitta på något på kvällen. Men ärligt talat känner jag mest för att sova nu sista dagarna innan skolan börjar igen. Då man måste plugga massa som jag egentligen borde göra nu under lovet med, men jag orkar inte riktigt. Haha är bara lite allmänt lat. Men ska försöka få igång pluggandet också, så kanske tar och börjar läsa en bok ikväll eller nåt sånt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0