väntar på one tree hill

Malin åkte hem runt två tiden och efter det tog jag ett bad och läste lite till utav engelska boken som jag fick från skolan. Sen direkt när jag kom ut ur duschen tyckte mamma att jag skulle gå till affären för att visa hennes kompis dotter som är nyinflyttad här i Storvreta hur man kommer till affären och hur man ska gå därifrån. Så då skulle jag tydligen handla också så fick gå och köpa mjölk och bröd, kul var väl att på vägen tillbaka var det ju slask hela vägen eftersom att det regnat och snön smält. Så uggs plus slask lika med en blöt och sur Sofia.

Men nu har jag kommit över det och tryckt i mig några panpizzor, hehe tjockis jag är. Men nu väntar jag bara på att avsnittet av one tree hill ska komma upp på kanal 5 play så jag kan kolla på det, tv är alltid upptagen när det är fotboll så min storebror sitter och kollar på match just nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0