Långhelg

Har haft långhelg, ledigt sen torsdagen till måndag. I torsdags klippte jag håret, det blev kort och jag kan inte direkt påstå att jag trivs så mycket i det men vad spelar det för roll, inte slitet i alla fall. Dessutom så ser ingen annan någon skillnad så det är väl lugnt. I fredags var jag ut på stan med min kusin som jag inte träffat sen julafton. Det var trevligt och jag letade efter en fin present till min pojkvän, sen gick vi runt i Uppsala och bara pratade. Igår var jag på stan med Frida för vi skulle plugga. Men det har jag ju redan skrivit så idag så har jag i alla fall inte gjort så mycket, har kollat på serien 90210. Men är mest trött och slö, känner mig sjuk. Så tänkte bara vara inne och hoppas på att bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0