Min dag med älsklingen ♥

Dagen vart inte riktigt som planerad efter lunchen, började må dåligt så fik gå till skolsköterskan istället än att ha engelska nationella. Efter att ha legat i vilorummet i typ en timme så gick jag till engelskan men då var alla redan utspridda i olika rum och Jennifer som jag skulle göra nationella med gjorde det med en annan istället. Så jag kände att jag lika gärna kunde gå eftersom att läraren var iväg och jag hade inget arbete att göra. Tog bussen till centralen för att åka hem till Dennis men fick vänta på bussen i 40 minuter så satt ett tag i solen och väntade. Efter det mötte jag upp Dennis i Västerås och vi tog bussen hem till honom sen moppen hit efter det tog vi moppen ner till Erikslund, en shoppinggalleria. Köpte en lång klänning som jag måste bära med klackar och en bikini. Sen åt vi på nuggets på ett hamburger ställe. Snart ska vi baka lite goda muffins till imorgon när vi ska ha picknick. Mysigt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0