min kärlek♥

Igår var jag med Dennis, på morgonen gick vi från hans hus till en kiosk som låg ungefär tre kilometer bort för att köpa glass. Sedan gick vi tillbaka och satt oss på studsmatten ett tag i den sköna sommarvärmen med den stekande solen rakt över oss ☺ Sen gick vi in och gjorde inte så mycket men det var mysigt ändå, det är ändå alltid bra med Dennis.

Idag har jag bara varit i skolan för tonårspsykologin där vi pratade om mobbning. Många i den klassen har tydligen blivit mobbade och varit mobbare. Fast de var mest de i min klass som varit mobbare och de i de andra klasserna som blivit mobbade. Nu borde jag egentligen plugga och få klart allt som ska bli klart den här veckan man det orkar jag inte riktigt så får hoppas att allt löser sig ändå. Imorgon på morgonen ska jag ha ett muntligt test i Italienska, känns bra omöjligt men jag får väl hoppas att jag kan komma ihåg allt utantill. 

Här är några bilder på min kärlek från helgen ☺♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0