Maj 29, 2012

Dagen börjades med italienska där vi hade muntliga presentationer av oss själva och våran familj, fick vg. Sen hade vi matte och då fick vi reda på nationella. Tydligen var det bara två av alla i hela klassen som lyckades få godkänt (& väl godkänt). Jag var den enda i klassen med godkänt så jag är hyfsat nöjd, men det känns så pinsamt att alla fick så dåligt. Aja sen hade vi idrott och då var det bara jag och Amanda som hade idrottskläder så det vart ingen seriös idrottslektion. Några gjorde HLR, andra spela badminton, pingis eller gick på en promenad. Istället än lektion efter det så gick på en promenad i Uppsala och pratade om gamla platser sen slutade vi mer än en timme tidigare och en del stannade för glass men jag åkte hem och pluggade lite italienska och idrott. Den här veckan är fylld av plugg och det suger men imorgon ska jag fira Jasmin och på torsdag kommer min älskling så får väl stå ut ändå. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0